Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje

Procedura reklamacji.

Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres [email protected] , lub w formie pisemnej na adres:

InfoLECH

Ul. Ogrodowa 21, 21-500 Biała Podlaska

1. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego;

b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji;

c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego;

d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację;

2. W przypadku gdy podane w reklamacji dane wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Formularz reklamacyjny

Witryna stworzona na platformie