Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacji

Opis procedury reklamacji 

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklepu  [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy,InfoLECH Lech Siłakiewicz ul.Ogrodowa 21, 21-500 Biała Podlaska. 
  2.   Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 
    1.  imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
    2.  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
    3.  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
  5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
Witryna stworzona na platformie